Maak kennis met Daniëlla van Ginkel, projectmedewerker van de NVM Innovatieve Proeftuin

Daniëlla is al bijna een jaar de drijvende kracht achter de Energielabel Service. Als projectmedewerker kent ze alle ins en outs, en als er iets is wat ze niet weet, duikt ze er direct in. Alles om de klant zo goed mogelijk te helpen, en daarbij komt haar perfectionisme en verantwoordelijkheidsgevoel goed van pas. Met haar jarenlange ervaring bij een notaris- en makelaarskantoor kan ze zich uitstekend inleven in de behoeften van de klant en neemt ze graag zoveel mogelijk werk uit handen.

Toen Daniëlla bij de Proeftuin begon, was er volop werk aan de winkel, zoals gebruikelijk in de pilotfase van een project. Maar inmiddels loopt alles gesmeerd en geeft het haar voldoening als alles snel en soepel verloopt. “Ik sluit de dag goed af als ik leuke gesprekken heb gehad en iedereen snel en vakkundig verder heb geholpen,” zegt Daniëlla. “Natuurlijk bij het aanvragen van Energielabels, maar ik spring ook regelmatig bij om onze dienst Digitaal Ondertekenen te ondersteunen.”

“Ik sluit de dag goed af als ik leuke gesprekken heb gehad en iedereen snel en vakkundig verder heb geholpen”

Wanneer je Daniëlla vraagt waarom ze graag voor de Innovatieve Proeftuin werkt, hoeft ze daar niet lang over na te denken: “Ik vind het geweldig dat ik de ruimte krijg om mijn werk zo in te richten dat het voor mij goed werkt. Daarnaast heb ik fantastische collega’s; we staan altijd voor elkaar klaar. De goede sfeer binnen het team is voor mij heel belangrijk.” Bovendien haalt ze energie uit de leuke gesprekken die ze dagelijks met makelaars voert en regelmatig met inspectiebureaus.

Wat maakt de dienstverlening bij de Innovatieve Proeftuin nou net even anders? “Het is de kwaliteit die wij bieden bij onze dienstverlening; we zetten echt dat stapje extra om iedereen vlot en vakkundig te helpen. Hoe vaak ik niet de vraag krijg op vrijdagmiddag: ‘Zou je deze aanvraag nog even voor het weekend willen behandelen?’ Dan voelt het goed om dit toch nog even voor die klant te regelen.”

“we zetten echt dat stapje extra om iedereen vlot en vakkundig te helpen.”

Tot slot wil ze nog even benadrukken dat de Google Nest actie bijna is afgelopen. “Dus als je bijna 10 aanvragen via ons portaal hebt gedaan, probeer dan binnenkort nog een paar energielabels aan te melden. Hetzelfde geldt voor het borrelpakket. Zonde om dat mis te lopen!”