Vacatures

NVM Service Office ondersteunt makelaars en makelaarskantoren met backoffice en makelaarsdiensten van hoge kwaliteit. Om dit te doen zijn we regelmatig op zoek naar versterking van ons team.

 

Secretaresse Makelaardij / Front Office Supporter
(0.8 – 1.0 FTE) – regio Nieuwegein/Papendorp

Functieomschrijving

Onze makelaars en taxateurs zijn met klanten onderweg, er is geen tijd om tussendoor telefoontjes van klanten op te pakken of te beantwoorden. Telefoontjes die gepleegd worden om bezichtigingen te plannen, taxaties aan te vragen, funda verzoeken verwerken etc..

NVM Service Office medewerkers nemen deze activiteiten over van onze makelaars of taxateurs. Die kunnen zich daardoor volledig op hun klanten richten. Voor deze functie zijn we op zoek naar meerdere collega’s.

De ondersteunende werkzaamheden bestaan in eerste instantie uit o.a.: telefoonaanname, complex agendabeheer en het beheer van mailboxen voor makelaarskantoren. De diversiteit bij onze kantoren en makelaars is groot, je krijgt met uiteenlopende situaties te maken. Een dienstverlenende, zelfstandige en probleemoplossende houding is daarom van groot belang!

Hiermee geeft NVM verder invulling aan haar ambitie ervoor te zorgen dat het de NVM makelaar/taxateur van nu aan niets ontbreekt en dat ze kunnen leunen op een innovatieve backoffice-organisatie met een groot makelaarshart.

Service met een glimlach is ons kenmerk, ontzorgen is ons doel.

Functievereisten

+ Je hebt minimaal een MBO-diploma;
+ Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als commercieel medewerker, secretaresse of front office medewerker;
+ Je bent communicatief sterk en je hebt een frisse telefoonstem;
+ Ervaring met onze branche is een pré;
+ Je bent handig met computerprogramma’s als MS Office en je schrikt niet terug van complex agendabeheer en het werken met ERP/CRM-systemen zoals bijvoorbeeld Realworks of Goes&Roos;
+ Plannen, organiseren en vooral meedenken met de makelaar/taxateur is cruciaal;
+ Je bent snel van begrip, pakt pro actief zaken op;
+ Je schrijft en spreekt foutloos Nederlands. We gaan ervan uit dat je ook het Engels goed beheerst, in ieder geval mondeling;
+ Misschien wel het meest belangrijke: je bent een sociale collega, je hebt humor, kunt relativeren en je laat je niet gek maken op een hectische werkdag.

Welke uitdaging ga je aan?

Je ondersteunt als volwaardig assistent meerdere makelaars met telefoonaanname, mailbeheer, agendabeheer, aanmaken dossiers, zoekprofielen en andere front-office taken.

Je bent vaak het eerste contact van de beller met de makelaardij waar jij voor werkt. Dat is verantwoordelijk werk; jij bent het visitekaartje, mèt inhoud!

Je bent commercieel alert voor onze klanten door de eerstelijns vragen kundig te beantwoorden, klachten op te vangen en (mede) op te lossen en leads op te volgen.

Wat bieden we?

NVM Service Office B.V. is in 2021 opgericht door de NVM, maar opereert zelfstandig. NVM Service Office werk je in een professionele werkomgeving met fijne collega’s en ervaren vakgenoten. Managers stimuleren jou en je team tot de beste prestaties. Je hebt vrijheid om je eigen rol vorm te geven en je te ontwikkelen. Je krijgt een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
We willen onze diensten graag zo lokaal mogelijk aanbieden en zijn momenteel op zoek naar versterking voor de regio’s Utrecht, Amsterdam en Den Bosch.

Sollicitatie en meer informatie

Herken je jezelf in dit servicegerichte profiel? Solliciteer dan snel via onderstaande button! Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op Edzard Bijvoet, verantwoordelijk voor deze nieuwe activiteit: 06-29534594

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.