Vacatures

NVM Service Office ondersteunt makelaars en makelaarskantoren met backoffice en makelaarsdiensten van hoge kwaliteit. Om dit te doen zijn we regelmatig op zoek naar versterking van ons team.

 

Teamlead/vestigingsmanager Nieuwegein én Amsterdam/Haarlem (0.8 – 1.0 FTE)

Functieomschrijving

De NVM is de grootste brancheorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. De leden van de NVM zijn gespecialiseerd in wonen, agrarisch- & landelijk en commercieel vastgoed.

De NVM heeft een nieuwe dienst ontwikkeld voor haar leden. Onder de noemer van NVM Service Office zijn we deze service aan het uitbouwen en om die reden zoeken wij een ondernemende en enthousiaste:

Teamleider/vestigingsmanager Nieuwegein én Amsterdam/Haarlem (0,8 – 1,0 fte)

Onze makelaars en taxateurs zijn met klanten onderweg, er is geen tijd om tussendoor telefoontjes van klanten op te pakken of te beantwoorden. Telefoontjes die worden gestart om bezichtigingen te plannen, taxaties aan te vragen, koopovereenkomsten op te laten stellen etc. NVM Service Office medewerkers gaan deze activiteiten overnemen van onze makelaars of taxateurs. Die kunnen zich daardoor volledig op hun klanten richten.

Als Teamleider/vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de NVM Service Office collega’s van een locatie (8 tot 10 collega’s). Je zorgt er o.a. voor dat het werk goed verdeeld wordt, onderhoudt contacten, zorgt dat nieuwe collega’s goed ingewerkt worden en dat de ontwikkeling van de NVM Service Office collega’s wordt versterkt. Verder deins je er niet voor terug training te signaleren, oplossingen te plannen en bewaar je het overzicht over de hele vestiging. Op piekmomenten spring je zelf ook bij, om op die manier te allen tijde te zorgen voor de juiste service, altijd met een glimlach.

Op dit moment zoeken we voor de regio’s Nieuwegein en Amsterdam/Haarlem gedreven professionals, die het een uitdaging vinden mee te bouwen aan het opzetten van een nieuwe locatie.

De diversiteit is groot, je krijgt met verschillende situaties te maken. Een dienstverlenende, zelfstandige en probleemoplossende houding is daarom van groot belang!

Functievereisten

+ HBO werkdenkniveau;
+ Je hebt ervaring met leidinggeven (> 2 jaar);
+ Recente ervaring in telefonische dienstverlening is een must;
+ Je bent communicatief sterk;
+ Ervaring met onze branche is een pré;
+ Je hebt relevante kennis van digitale processen en systemen in de makelaardij (zeer sterke pré (bij voorkeur Realworks));
+ Goed kunnen plannen en organiseren is belangrijk;
+ Je bent snel van begrip, pakt pro actieve zaken op;
+ Je spreekt en schrijft goed Nederlands & Engels.

Wat bieden we?

Bij de NVM Service Office werk je met fijne collega’s en ervaren vakgenoten. Managers stimuleren jou en je team tot de beste prestaties. Je hebt vrijheid om je eigen rol vorm te geven en je te ontwikkelen. Je krijgt een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

Sollicitatie en meer informatie

Herken je jezelf in dit servicegerichte profiel? Solliciteer dan snel via onderstaande button! Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Edzard Bijvoet, verantwoordelijk voor deze nieuwe activiteit: 06-29534594

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.