Tips en tricks voor onze klanten

Regelmatig delen wij tips en tricks om het werk voor jou en onszelf iets makkelijker te maken. Een prettige en duidelijke workflow heeft voor beide partijen veel voordelen. Door onze jarenlange ervaring in ondersteuning voor makelaars- en taxatiekantoren weten we wat snel en prettig werkt. Ieder kantoor heeft een eigen unieke werkwijze en daar sluiten wij uiteraard graag bij aan. Maar als iets makkelijker of duidelijker kan geven we graag advies.

Deze keer hebben we de volgende tips voor je op een rijtje gezet:

Tip 1: omschrijving afspraak

Zet in de omschrijving van je afspraak de naam van de klant met het telefoonnummer. Zo zie je in één oogopslag met welke klant je te maken hebt. 

Tip 2: invullen alert

Vul het alert zodanig in dat alle collega’s meteen op de hoogte zijn als je de woning aanklikt: welke data kijkblokken/losse bezichtigingen, hoe lang mag een bezichtiging duren, bij wie kunnen de afspraken ingepland worden en de bijzonderheden van de woning. Zo ben je ervan verzekerd dat alle collega’s het ten alle tijden kunnen oppakken tijdens je afwezigheid.

    Heb je zelf een goed tip voor ons? We horen het graag!