Elke makelaar of taxateur wordt aangesloten bij de Service Hub die het dichtst in de buurt is, zodat regionale kennis voorhanden is. Binnen die hub werken we met kleine Service Teams, zodat elke Office Supporter voor een beperkt aantal makelaars en taxateurs werkt. Onze Office Supporters krijgen op die manier een band met de makelaars, taxateurs en hun klanten en kunnen zo beter meedraaien met alle werkzaamheden.

SERVICE HUB MRA

Onze vestiging in Hoofddorp bedient niet alleen makelaarskantoren in de Metropool Regio Amsterdam (MRA), maar in geheel Noord-Holland en delen van Utrecht en Flevoland.

NVM Service Office MRA
De Fruittuinen 8
2132 NZ Hoofddorp

Telefoonnummer: 085-0044620
Bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 17.30 uur

Email: OfficeSupportMRA@nvmserviceoffice.nl

Service Team MRA

  • Jolande Kavelaars

    Jolande is vrolijk en positief ingesteld met een open karakter. Ze legt makkelijk contacten en is graag in gezelschap van anderen. Door haar jarenlange ervaring als RMT is ze goed bekend met het werk van de makelaar en het op een gezellige maar commerciële manier omgaan met de consument. Als Teamleider van hub MRA staat ze klaar om met haar collega’s de verschillende makelaarskantoren zo goed mogelijk te ontzorgen.

  • Laurens Keg

    Laurens is leergierig met een sociaal en transparant karakter. Hij heeft een groot inlevingsvermogen. Laurens’ doel is om zo servicegericht mogelijk klantenservice te leveren. Jarenlang was hij actief in de
    hospitality branche, dus hij is gewend om gericht op de ander te zijn. Inmiddels heeft Laurens de ARM opleiding afgerond en is hij in het register opgenomen.

  • Joyce Bouman

    Joyce straalt enthousiasme uit, is leergierig en heeft in no-time een waardevolle plaats binnen ons team veroverd. Haar toewijding in de sportschool weerspiegelt zich in haar werk, waar ze net zo gedreven is. Ze neemt graag initiatief, durft beslissingen te nemen en zorgt ervoor dat aan het einde van de dag alles van haar to-do-lijstje is afgevinkt. Met haar ervaring in de horeca begrijpt ze als geen ander hoe cruciaal een klantvriendelijke en servicegerichte houding is.

  • Johan van Duinen

    Johan beschikt over een warme persoonlijkheid, waardoor hij snel een persoonlijke band met cliënten kan opbouwen. Daarnaast beschikt hij over een gezonde commerciële instelling. Johan voelt zich als een vis in het water bij telefonie. Hij heeft een zeer ruime ervaring in frontoffice werkzaamheden en het te woord staan van klanten in de breedste zin des woords.

  • Rebecca Scherrenberg

    Met haar aanstekelijke enthousiasme en leergierige instelling brengt Rebecca een frisse wind in ons team. Ze is van nature servicegericht, een eigenschap die zowel voor onze aangesloten kantoren als haar collega’s een aanwinst is. Met ervaring in het onderwijs, de beautybranche en de horeca heeft ze nu haar plek helemaal gevonden in de vastgoedwereld. Door de juiste vragen te stellen kan ze klanten aan de telefoon goed te woord staan, waardoor jouw klant zich echt gehoord en bovenal geholpen voelt.

  • Romy Wildeman

    Romy is sociaal en houdt van een praatje en dingen regelen, ook voor anderen. Ze wordt gelukkig van mensen helpen, wat ook duidelijk naar voren komt in haar gesprekken. Met haar enthousiasme en leergierigheid verdiept ze zich graag in de makelaardij om de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

  • Erwin Wilmink

    Erwin wil graag iedereen helpen en probeert alles op een zo goed mogelijke manier op te lossen. Erwin staat bekend als vriendelijk  en geduldig aan de telefoon. Inmiddels is Erwin begonnen aan de KRM opleiding, want hij wil zich graag verder ontwikkelen in de makelaardij.