Tijdens het kennismakingsgesprek nemen we jouw behoeften in detail door.
Onze Office Support is altijd op maat!


DE IDEALE BASIS
Office Support bestaat uit een aantal vaste en een aantal aanvullende diensten.
Op basis daarvan kun jij je dienstverlening op maat kiezen.
Wij ontzorgen jouw team met een of meer van de volgende diensten.

Office Support

  • Inkomend telefoonverkeer opvangen namens jouw kantoor.
  • Aan- en verkoopgesprekken inplannen.
  • Waardebepalingen inplannen.
  • Bezichtigingen inplannen.
  • Nieuwe relaties invoeren in Realworks.
  • Ondersteuning in het taxatieproces volgens de laatste NRVT normen.
  • Realworks leads opvolgen.
  • Funda leads opvolgen.
  • Leads vanuit e-mail opvolgen.
  • Leads valideren (nabellen, controleren en gegevens aanvullen).
  • Voormalige opdrachtgevers nabellen (na een half jaar).
  • Contacten via leadgeneratoren opvolgen en afspraken inplannen.
  • Nabellen eerder verrichte waardebepalingen.
  • Beheer van je mailbox.

Sales Support

Naast onze kundige en betrouwbare Office Support verzorgen wij ook Sales Support. Dit kan o.a. voor:

  • Prospects en voormalig (ver)kopers en verkoopgesprekken nabellen
  • Contact met bieders, kijkers en reservelijst onderhouden
  • Valideren van leads
  • After sales en reviewmanagement
  • Intermediairs benaderen (voor taxateurs)

In overleg met jou bellen wij op basis van een door jou aangeleverde lijst, maar wij kunnen deze lijst ook zelf samenstellen vanuit  jouw Realworksaccount. Afspraken worden direct door ons ingepland, zodat jij je volledig kunt focussen op het gesprek met de klant.

Onze Sales Support kan worden verzorgd vanuit je bestaande servicebundel of, indien je nog geen gebruik maakt van de diensten van NVM Service Office, onze speciale Salessupport Bundel. Bij beide bieden wij een gegarandeerde constante kwaliteit en betaal je alleen voor de minuten die wij daadwerkelijk voor je aan het werk zijn.

Taxatie Support

Dankzij Taxatiesupport helpen we NVM-taxateurs bij het voldoen aan alle vereisten voor een volledig dossier, zodat ze zich kunnen concentreren op hun kerntaak: taxeren.

We werken volgens het 6-kerntakenprincipe en hanteren NRVT- en NVM-assessment- en auditnormen om ervoor te zorgen dat de taken professioneel en volgens de huidige normen worden uitgevoerd.
Onze ondersteuning omvat drie van de zes kerntaken:

  1. Contracteren: We helpen bij het beheren van leads, plannen van opnames en het verwerken van gegevens in verschillende systemen.
  2. Rechercheren: We verwerken benodigde documenten en kunnen ondersteunen bij bouwkundige keuringen.
  3. Rapporteren: We bieden aftersales-ondersteuning en helpen met referenties voor toekomstige opdrachten.
  4. Daarnaast bieden wij mogelijkheden voor acquisitie. We dragen daarmee bij aan je naamsbekendheid onder tussenpersonen.

We passen onze ondersteuning aan jouw behoeften aan. Als je al een servicebundel bij NVM Service Office hebt, bieden we Taxatiesupport binnen deze bundel aan. Als je nog geen gebruik maakt van de diensten van NVM Service Office, kun je de losse Taxatiesupport bundel aanvragen. We garanderen constante kwaliteit en rekenen alleen voor de tijd die we daadwerkelijk voor je werken. Voor meer informatie, lees ons artikel over Taxatiesupport bij NVM Service Office. (Nieuwe dienst van NVM Service Office Taxatiesupport helpt taxateurs om te voldoen aan regelgeving – NVM Service Office)

Heb je andere wensen of behoeften? Bel ons dan of mail ons via onderstaand formulier. We kunnen dan samen een pakket samenstellen waarmee we jouw kantoor optimaal ontzorgen.

ONZE TARIEFSOPBOUW

Onze dienstverlening is uitgebreid getest door leden van de NVM en aangepast op de wensen van jouw kantoor.

  • Kennismakingsgesprek om de wensen in kaart te brengen
  • Servicepakket gericht op jouw kantoor
  • Aanvullende diensten op maat
  • Alleen betalen voor de service die je afneemt
  • Maandelijks statusoverzicht
  • Periodieke evaluatie in overleg

Binnen onze tarievenstructuur gebruiken we zoveel mogelijk maatwerk, zonder het overzicht te verliezen. Onze tarieven bestaan daarbij uit drie verschillende componenten.

  • Opstartkosten
  • Aansluitkosten
  • Minutenbundel
GEMIDDELD KLANTCIJFER 8.5

KLANTERVARINGEN

  • Alles gaat gewoon door

    “We werden geconfronteerd met wisselingen op ons kantoor, waardoor we enigszins moesten schipperen met de bezetting. Tenslotte moet de telefoon wel altijd bemand zijn. We maakten wel gebruik van een telefoonbeantwoordingsservice, maar daar hadden we uiteindelijk niet veel aan. Zij noteerden naam en nummer en uiteindelijk moesten we zelf al die mensen ’s avonds nog terugbellen. Dankzij NVM Service Office hebben we die extra druk niet meer en gaat alles gewoon door, net alsof er iemand op kantoor zit.”

    Ellen Mouthaan, Ellen Mouthaan Makelaardij, Naarden-Vesting
  • Een vijfde collega

    “Ik vind het een geruststellende gedachte dat onze kwaliteit ook tijdens pieken gewaarborgd is. Wij hebben af en toe enorme drukte op kantoor en we zijn maar met zijn vieren. Stress geeft heel veel onrust en het gevoel van overbelasting, waardoor je alleen maar achteruit holt in kwaliteit. Jullie support voelt voor ons echt als onze vijfde collega.”

    Sonja Schortinghuis, Winkel & Buis Makelaars, Egmond aan Zee
  • Full service kost nu eenmaal tijd

    “Wat ik een sterk punt vind van NVM Service Office is dat de Office Supporters de rust en de tijd hebben om met de consument een gesprek te voeren. De tarieven in minutenbundels hebben me daarom ook weer doen inzien hoeveel tijd het kost als je full service wilt zijn. En waar je ook op wilt bezuinigen in je kantoor… bezuinig nooit op aandacht voor je opdrachtgever.”

    Anita Fiers, Pit Makelaars, Eindhoven
  • Meedenken in oplossingen

    “Eigenlijk verloopt de samenwerking vanaf dag één al soepel. Mijn telefoon en mail worden deskundig afgevangen en wat ik heel prettig vind, is dat de Office Supporters pro-actief meedenken. Regelmatig bedenken zij oplossingen voor mij, waardoor de communicatie met consumenten nog effectiever verloopt.”

    Frederik van Till, VanHuyse, Haarlem