Elke makelaar wordt aangesloten bij de Service Hub die het dichtst in de buurt is, zodat regionale kennis voorhanden is. Binnen die hub werken we met kleine Service Teams, zodat elke Office Supporter voor een beperkt aantal makelaars werkt. Onze Office Supporters krijgen op die manier een band met de makelaars en hun klanten en kunnen zo beter meedraaien met alle werkzaamheden.
SERVICE HUB WAARDENBURG
Vanuit Waardenburg bedienen we Noord-Brabant en eigenlijk alle kantoren ten zuiden van de Waal. Onze Office Supporters komen uit de regio en zijn bekend met de kantoren en de bewoners.
NVM Service Office Waardenburg
Ringweistraat 20
4181 CM Waardenburg
Tel: 085-0044640
Bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 17.30 uur
Service Team Waardenburg
-
Githa van Dam
Als teamleider van hub Waardenburg waakt Githa over de kwaliteit en persoonlijke aanpak van haar team. Het is haar missie om de aangesloten makelaars en taxateurs optimaal van dienst te zijn door nauwlettend in te spelen op hun behoeften. Met een aanstekelijk enthousiasme, een ongekende gedrevenheid en een continue zoektocht naar verbeteringen, speelt Githa een belangrijke rol in de groei en ontwikkeling van deze vestiging. Met een achtergrond als Officemanager bij een makelaarskantoor en een afgeronde opleiding tot Assistent Makelaar, brengt ze een schat aan ervaring en kennis mee. Realworks en het taxatieproces vormen haar specialiteit.
-
Tim van Steenis
Als Service Coördinator neemt Tim de dagelijkse operationele leiding op zich, waarbij zijn vermogen om snel te schakelen en tegelijkertijd de rust te bewaren goed van pas komt. Persoonlijk contact is voor hem essentieel, of het nu met het team is of met de aangesloten kantoren. Hij staat altijd paraat om te helpen en vragen te beantwoorden. Tim heeft een achtergrond in de commerciële bouwkunde. Na een uitstapje in de horeca, is hij weer terug bij zijn eerste liefde: vastgoed. Hij heeft de opleiding tot Kandidaat Makelaar gevolgd en wil zich graag verder ontwikkelen op het gebied van bouwvaardigheid en taxaties.
-
Danita van Ledden
Als Service Coördinator zorgt Danita ervoor dat alles soepel loopt. Een transparant karakter, energiek en iemand die nergens voor terugdeinst!
Danita is na haar economie-opleiding direct gaan werken, waardoor ze niet alleen werkervaring, maar ook verantwoordelijkheidsgevoel heeft opgedaan. Door haar rustige houding, gevoel voor humor en pro activiteit weet zij elk telefoontje goed in te schatten. Ze is een pietje-precies in haar werk met oog voor de kleinste details, iets wat goed van pas komt. -
Renate van Antwerpen
Renate straalt één en al dienstverlening uit. Met haar verleden in de klantenservice weet zij als geen ander het hoofd koel te houden, snel te handelen en de klanten tevreden te houden. Klantvriendelijk, accuraat, rustig en begripvol, zo gaat zij elke dag aan het werk. Naast deze vaardigheden heeft Renate ook oog voor de kleinste details en weet ze bij elke klant een glimlach op het gezicht te toveren wat resulteert in hele mooie oplossingen.
-
Esmée Bakker
Met organisatietalent Esmée voegen we een lieve, gezellige en humorvolle collega toe aan ons team. Als geen ander weet zij om te gaan met een drukke werkdag. Dankzij haar jarenlange ervaring als docent en het organiseren van evenementen is het behouden van overzicht voor haar een tweede natuur geworden. Door haar nuchtere kijk heeft ze een scherp oog voor detail, waardoor ze heel nauwkeurig werkt, iets wat onze klanten enorm waarderen.
-
Thomas Bol
Met een flinke dosis enthousiaste pakt Thomas alles razendsnel op. Zijn ervaring in sales en horeca komt hierbij goed van pas. Hij is proactief, pakt alles aan en weet intuïtief wanneer door te vragen, wat zowel door consumenten als makelaars wordt gewaardeerd. Hoe drukker het wordt, hoe groter de drive om mensen snel en vakkundig verder te helpen. Dankzij zijn sociale karakter voelen collega’s en klanten zich direct op hun gemak, wat Thomas tot een waardevolle toevoeging aan ons team maakt.
-
Daniëlle van Dijk
Aan elk gesprek een positieve twist geven, dat kan Daniëlle als geen ander. Dit levert vaak een lach op bij jouw klanten. Ze is daarnaast ook ruimdenkend en leergierig, altijd op zoek om het uiterste uit elk gesprek te halen. Haar begripvolle en klantvriendelijke houding heeft ze meegenomen uit haar opleiding en werkervaring als social worker. Deze rustige, lieve collega met een luisterend oor is een geweldige aanvulling op ons team.
-
Naomi van Gaal
Zeg je Naomi, dan zeg je dienstverlening. Naomi staat te springen om alle klanten zo goed mogelijk te helpen en haar glimlach voel je door de telefoon heen. Een collega die elk telefoontje weet om te zetten naar een prachtig gesprek, waardoor jouw klant zich echt gehoord en bovenal geholpen voelt. Door haar werkverleden in de hotelbranche heeft zij de capaciteiten om iedereen te doorgronden en het lef om net dat stapje extra te zetten.
-
Kayleigh Hammen
Sociaal, open-minded, lief en gezellig; deze eigenschappen maken Kayleigh tot een zeer gewaardeerde en geliefde collega binnen ons team. Ze lacht graag, maar neemt haar werk uiterst serieus. Kayleigh is werkzaam geweest als redacteur en verslaggever bij een productiebedrijf. Daar heeft ze geleerd om de juiste vragen te stellen en iedereen goed in te schatten. Ze is vastbesloten om alles te leren over vastgoed. Haar leergierigheid maakt dat ze doorvraagt als ze meer wil weten, wat van pas komt wanneer ze klanten spreekt van onze aangesloten kantoren. Kayleigh zet graag dat extra stapje om iedereen tevreden te stellen en staat altijd klaar om haar collega’s te helpen.
-
Lisa van der Horst
Lisa is haar carrière begonnen in de huurmarkt. De stap naar Office Supporter en daarmee alle facetten van de woningmarkt, was voor haar een logische stap. Dit is ze verder aan het uitbreiden door het volgen van de opleiding A-RM. Digitaal vaardig biedt zij haar klanten een luisterend oor en haar collega’s een grote glimlach als ze weer eens vol humor uit de hoek komt. Lisa is een perfectionist die houdt van structuur. Een gezellige drukke werkdag haalt het beste in haar naar boven.
-
Yosja Stern
Yosja heeft alles in zich om jouw klanten op een prettige manier verder te helpen. Of het nu gaat om telefoontjes, agenda- en mailboxbeheer, het gaat haar allemaal makkelijk af. Met haar mensenkennis, humor en luisterend oor, weet ze altijd de juiste toon te vinden. Haar jarenlange ervaring als receptioniste in de hotelbranche komt hier goed van pas. Deze aanpakker en teamplayer past dan ook naadloos in ons team.
-
Mariska van Toorn – Kruissen
Je merkt meteen dat Mariska een bak aan ervaring met zich meebrengt. Razendsnel wordt alles opgepakt en met haar perfectionistische karakter levert ze nooit half werk. Ze denkt altijd 2 stappen vooruit en schakelt daardoor moeiteloos tussen verschillende kantoren en hun klanten. Mariska is leergierig, deinst nergens voor terug en is daarnaast ook een ontzettende fijne en loyale collega.
-
Lisa Tuinier
Lisa is een gedreven dame met humor, die de opleiding tot K-RM aan het volgen is, waardoor zij naast een fijn gesprek ook goed antwoord kan geven op de vragen van de klanten. Door haar werkervaring in de horeca is zij gewend om meerdere ballen hoog te houden. Dit zie en voel je bovenal terug in haar gesprekken. Ze helpt de klant zo goed mogelijk naar zijn of haar wensen en ontzorgt de makelaar tot in detail. Een gave waar Lisa op een prettige manier gebruik van maakt.