Tips en tricks voor onze klanten

Een prettige en duidelijke workflow heeft voor beide partijen veel voordelen. Door onze jarenlange ervaring in ondersteuning voor makelaars- en taxatiekantoren weten we wat snel en prettig werkt. Ieder kantoor heeft een eigen unieke werkwijze en daar sluiten wij uiteraard graag bij aan. Maar als iets makkelijker of duidelijker kan geven we graag advies.

Regelmatig delen wij tips en tricks om het werk voor jou en onszelf iets makkelijker te maken.

tip 1: Kijkmomenten

Zet in de alert van de woning wanneer de kijkmomenten zijn. Zo zien al je collega’s dat ook meteen.

tip 2: Afspraak transport in agenda

Bij een afspraak van een transport in de agenda gaat de makelaar in veel gevallen niet mee. Maar het lijkt alsof de agenda vol is. Hierdoor kan je belangrijke verkoopgesprekken mislopen. Er kan een speciale status aangemaakt worden zodat het duidelijk in de agenda naar voren komt. Deze status heet “Makelaar NIET bij” en kleurt wit in de agenda. Zo staat hij er wel in, maar valt hij minder op. 

Heb je zelf suggesties om de workflow overzichtelijker te maken? We horen het graag! Neem contact op met de teamleider van je Service Hub.